Opinie

NAJNOWSZE

  • 20.10.2015
    Zadowolenie moje wynika z miłej i szybkiej obsługi w serwisie Honda
  • 17.10.2015
    Po ostatnim przegladzie samochodu rok temu poprawiły sie warunki socjalne dla klientow serwisu ( pisałem o tym wcześnie w tym e-mailu ) . Cieaszę sie ,że nasze sugestie odnosza skutek. Gratuluję. Oby tak dalej.
  • 15.10.2015
    Zostawiłem samochód w serwisie, odebrałem po telefonicznej informacji o zakończeniu prac serwisowych - jakość wykonania bardzo dobra stąd taka a nie inna ocena.
  • 07.10.2015
    Szybko profesjonalnie nie przekazania informacji o zakresie wykonanych prac wynikała tak przypuszczam z tego że dokonano odpowiednich wpisów w książce serwisowej
  • 05.10.2015
    Ponieważ wyszedłem z warsztatu w pełni zadowolony.
  • 29.09.2015
    Swietny samochód, świetny serwis
  • 28.09.2015
    Miła i kompetentna obsługa
  • 14.09.2015
    Serwis, w którym robię przeglądy auta, jest na wysokim poziomie. Jest dobrze wyposażony w sprzęt i widzę, ze serwisanci są dobrze przeszkoleni, bo podczas przeglądów mogę obserwować ich pracę. Znam tych ludzi, gdyz od lat serwisują mój samochód. Ci sami ludzie serwisowali też moją poprzednią hondę. Mam do nich zaufanie.
  • 11.09.2015
    Dokonali przeglądu i wymienili pół auta na mój koszt.
  • 09.09.2015
    ze względu na profesjonalną i kompletną obsługę
  • 08.09.2015
    Pamiętam obsługę serwisową samochodów z lat 80-tych ubiegłego wieku, diametralnie odmienną od panującej w ocenianym Serwisie Hondy. Kultura obsługi, rzetelność i terminowość panujące w obecnym Serwisie jest dla mnie gwarancją, że będę należycie obsłużony.
  • 07.09.2015
    ELASTYCZNOŚĆ PODEJŚCIA, ODPOWIEDNIE TERMINY, MIŁA ATMOSFERA, MANKAMENT - NIE ZOSTAŁO UMYTE AUTO
  • 04.09.2015
    Serwis i diler jest przyjazny klientom. Bardzo blisko mego miejsca zamieszkania.
  • 03.09.2015
    Jestem na ogół bardzo zadowolona z obsługi w tym serwisie i korzystam z niego przy każdej naprawie lub przeglądzie.
  • 03.09.2015
    Zrówno sposób wykonania przeglądu samochodu, jak i dostępność punktu serwisowego (miejsce) oraz termin dogodny mozliwy do ustalenia powodują, że wizyty w salonie nie są dla mnie uciążliwe. Nie bez znaczenia jest też to, że odbieram samochód umyty z przeświadczeniem że przegląd został wykonany przez ludzi znających się na moim samochodzie (tzn. Hondzie).
  • 25.08.2015
    Ponieważ wszystkie prace w moim samochodzie zostały wykonane szybko i bardzo dobrze
  • 19.08.2015
    Wszystko profesjonalnie, w jak najlepszym porządku, z troską o kienta.
  • 18.08.2015
    nie musiałem czekać na zdanie samochodu deo serwisu, otrzymałem samochód zastępczy na czas naprawy. Po przyjeździe samochód mój był gotowy (naprawiony), przed zdaniem samchodouy do naprawy, mechanik przejachał sie ze mną autem i pokazałem mu usterki. Naporawa zgodnie z ustaleniami i kosztorysem.
  • 31.07.2015
    Szybkość i jakość obsługi gwarancyjnej
  • 29.07.2015
    Serwisuję u tego samego dealera już 8-my rok i jestem w pełni zadowolny z dostępności i obsługi.

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main